Porządek obrad
3.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji 25 czerwca 2025 roku.
4.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji 23 lipca 2025 roku.
a)
Głosowanie w sprawie rozszerzenia porządku obrad o punkt 19a w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania.
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7.
Informacja o działalności Wydziału Gospodarki Odpadami za 2024 rok oraz za I półrocze 2025 roku.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr X/97/2024 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 27 grudnia 2024 roku w sprawie budżetu Gminy Wolsztyn na 2025 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wolsztyn na lata 2025 – 2034.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz rodzajów i wysokości stypendiów za osiągnięte wyniki sportowe.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy (ul. Lipowa m. Wroniawy).
12.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy (ul. Świerkowa m. Obra).
13.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy (ul. Długa m . Chorzemin).
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy (ul. Brzoskwiniowa m. Karpicko).
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie nadania nazw ulic (ul. Liliowa m. Chorzemin).
16.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Szkole Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wolsztynie.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku Burmistrzowi Wolsztyna.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku Burmistrzowi Wolsztyna.
a)
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania.
20.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
21.
Interpelacje i zapytania radnych.
22.
Wolne wnioski i informacje.