Porządek obrad
3.
Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
a)
Głosowanie w sprawie wycofania z porządku obrad punktu 23 Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XVIII/192/2025 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 24 września 2025 r. w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania.
b)
Głosowanie w sprawie wycofania z porządku obrad punktu 24 Podjęcie uchwały w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale nr XVIII/182/2025 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 24 września 2025 roku w sprawie określenia szczegółowych zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz rodzajów i wysokości stypendiów za osiągnięte wyniki sportowe.
c)
Głosowanie w sprawie rozszerzenia porządku obrad o punkt 25a Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania.
d)
Głosowanie w sprawie rozszerzenia porządku obrad o punkt 25b Podjęcie uchwały w sprawie przekazania skargi Wojewodzie Wielkopolskiemu.
e)
Głosowanie w sprawie rozszerzenia porządku obrad o punkt 25c Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia i przystąpienia do Wolsztyńskiej Spółdzielni Energetycznej "Wroński".
f)
Głosowanie w sprawie rozszerzenia porządku obrad o pkt 25d Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz rodzajów i wysokości stypendiów za osiągnięte wyniki sportowe.
5.
Podsumowanie konkursu "Piękna i Aktywna Wieś" Gminy Wolsztyn za 2024 rok.
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7.
Informacja o działalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wolsztynie za 2024 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2026-2029 będących w posiadaniu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wolsztynie.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie „Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Wolsztyn na lata 2026 - 2035”.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Wolsztyn dla niepublicznych: szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr X/97/2024 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 27 grudnia 2024 roku w sprawie budżetu Gminy Wolsztyn na 2025 rok.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wolsztyn na lata 2025 – 2034.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/83/2024 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 27 listopada 2024 roku w sprawie udzielenia Miastu Zielona Góra pomocy finansowej w 2025 roku na dofinansowanie działalności Izby Wytrzeźwień.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/28/2024 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie udzielenia Powiatowi Wolsztyńskiemu w 2024 i 2025 roku pomocy finansowej na realizację zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie”.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2026 rok.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały zarządzającej pobór opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Wolsztyn oraz jej jednostkom organizacyjnym wymienionym w art. 9 pkt 3, 4 i 13 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w rejonie drogi krajowej nr 32, obręb Karpicko, gmina Wolsztyn – część A.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad przeprowadzania naboru wniosków o zawarcie umowy najmu lokali mieszkalnych, budowanych w ramach inwestycji mieszkaniowej realizowanej przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową „KZN – Wielkopolska” sp. z o.o., w tym określenia kryteriów i zasad przeprowadzenia oceny punktowej oraz wysokości kaucji.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy (ul. Akacjowa m. Stara Dąbrowa).
21.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania spółdzielni socjalnej.
22.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy na rok 2026 Gminy Wolsztyn z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
23.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XVIII/192/2025 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 24 września 2025 r. w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania.
24.
Podjęcie uchwały w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale nr XVIII/182/2025 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 24 września 2025 roku w sprawie określenia szczegółowych zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz rodzajów i wysokości stypendiów za osiągnięte wyniki sportowe.
25.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi.
a)
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania.
b)
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania skargi Wojewodzie Wielkopolskiemu.
c)
Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia i przystąpienia do Wolsztyńskiej Spółdzielni Energetycznej "Wroński".
d)
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz rodzajów i wysokości stypendiów za osiągnięte wyniki sportowe.
26.
Analiza oświadczeń majątkowych.
27.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
28.
Interpelacje i zapytania radnych.
29.
Wolne wnioski i informacje.