« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Stwierdzenie kworum.

4. Porządek obrad.

a) Głosowanie w sprawie rozszerzenia porządku obrad o projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi.

6. Raport o stanie gminy za 2023 rok.

a) wystąpienie Burmistrza Wolsztyna,

b) debata,

7. Procedura udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wolsztyna:

a) omówienie sprawozdania Burmistrza Wolsztyna z wykonania budżetu gminy za 2023 rok, sprawozdania finansowego oraz informacji o stanie mienia,

b) wysłuchanie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolsztynie o sprawozdaniu Burmistrza Wolsztyna z wykonania budżetu za 2023 rok,

c) wysłuchanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Wolsztyn za 2023 rok,

d) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolsztynie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wolsztyna za 2023 rok,

e) wysłuchanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolsztynie w sprawie absolutorium dla Burmistrza Wolsztyna z wykonania budżetu Gminy Wolsztyn za 2023 rok,

f) opinie komisji branżowych i dyskusja nad wykonaniem budżetu,

9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXI/766/2023 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 28 grudnia 2023 roku w sprawie budżetu Gminy Wolsztyn na 2024 rok.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LX/736/2023 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 29 listopada 2023 roku w sprawie udzielenia Powiatowi Wolsztyńskiemu pomocy finansowej w 2024 roku z przeznaczeniem na realizację zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 3815P w m. Rudno".

11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Powiatowi Wolsztyńskiemu w 2024 i 2025 roku pomocy finansowej na realizację zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie”.

12. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Powiatowi Wolsztyńskiemu w 2024 roku pomocy finansowej na realizację zadania pn. "Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 3812P na odcinku Stary Widzim - Nowy Widzim”.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis dla przedsiębiorców realizujących nowe inwestycje na terenie Gminy Wolsztyn.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania spółkom wodnym dotacji celowej z budżetu Gminy Wolsztyn oraz trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu jej rozliczania.

18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr VII/85/2019 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 24 kwietnia 2019 roku w sprawie: określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w publicznych przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych oraz publicznych innych formach wychowania przedszkolnego, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wolsztyn.

19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LII/597/2018 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 26 września 2018 roku w sprawie: Regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego, za warunki pracy, jak również szczegółowych warunków obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw.

20. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.

21. Interpelacje i zapytania radnych.

22. Wolne wnioski i informacje.

23. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej